Home / How to / Πέντε βήματα για σωστό password σύμφωνα με τη Google

Πέντε βήματα για σωστό password σύμφωνα με τη Google

Παρά το γεγονός ότι τουλάχιστον ένας στους 10 χρήστες του διαδικτύου στην Ελλάδα έχει πέσει θύμα ηλεκτρονικής απάτης, όπως σημειώνεται σε έρευνα της Google, δεν αναρωτιέται καν για την ασφάλεια του κωδικού του και πώς θα μπορούσε να σερφάρει με σωστό τρόπο

Ποια είναι τα sos βήματα για ένα ασφαλές password στο διαδίκτυο;

1. Ενημερώστε το λογισμικό σας 

Για να προστατεύετε τις δραστηριότητές σας στο διαδίκτυο, είναι πολύ σημαντικό να χρησιμοποιείτε πάντα τις πιο πρόσφατες εκδόσεις λογισμικού, λειτουργικού συστήματος και εφαρμογών σε όλες τις συσκευές σας. Ορισμένες υπηρεσίες, όπως το Chrome, ενημερώνονται αυτόματα, ενώ άλλες ειδοποιούν τους χρήστες σχετικά με το πότε πρέπει να τις ενημερώσουν.

2. Χρησιμοποιείτε μοναδικούς, ισχυρούς κωδικούς πρόσβασης

Χρησιμοποιώντας το ίδιο password για να συνδέεστε με διαφορετικούς λογαριασμούς, διακινδυνεύετε περισσότερο την ασφάλειά σας. Είναι σαν να χρησιμοποιείτε το ίδιο κλειδί για να ανοίγετε τις πόρτες του σπιτιού, του γραφείου και του αυτοκινήτου σας. Όποιος αποκτήσει πρόσβαση σ’ αυτό, έχει πρόσβαση σε όλα τα υπάρχοντά σας.

Για να περιορίσετε τον κίνδυνο, χρησιμοποιήστε διαφορετικό κωδικό για τον καθένα και επιδιώξτε κάθε κωδικός να είναι δύσκολο να τον μαντέψει κάποιος και να αποτελείται τουλάχιστον από οχτώ χαρακτήρες.

Επιλέξτε να χρησιμοποιήσετε έναν διαχειριστή κωδικών πρόσβασης, όπως αυτός που δημιουργείται στον Chrome σας, για να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε, να διασφαλίσετε και να ελέγχετε όλους του κωδικούς για τους online λογαριασμούς σας.

3. Κάντε έλεγχο ασφαλείας

Ο Έλεγχος Ασφαλείας της Google προσφέρει εξατομικευμένες συμβουλές ασφάλειας που μπορούν να συμβάλουν στην ενίσχυση της ασφάλειας του Account σας. Περιέχει χρήσιμες συμβουλές για να είστε ασφαλείς όταν περιηγείστε γενικά στο διαδίκτυο, όπως το να προσθέσετε την εφαρμογή κλειδώματος οθόνης, να αναθεωρήσετε την πρόσβαση τρίτων στα δεδομένα του Google Account σας και να μάθετε ποια sites και εφαρμογές είναι πιθανόν να έχετε επιτρέψει να συνδεθούν μέσω του λογαριασμού σας.

4. Ορίστε και διατηρήστε ενημερωμένο έναν αριθμό τηλεφώνου ή ένα email ανάκτησης

Η προσθήκη πληροφοριών ανάκτησης, όπως ο αριθμός τηλεφώνου ή το email, μπορεί να σας βοηθήσει να ανακτήσετε πιο γρήγορα το λογαριασμό σας, εάν χάσετε την πρόσβαση σ’ αυτόν ή δεν μπορείτε να συνδεθείτε. Αν αλλάξουν τα στοιχεία αυτά, θυμηθείτε να ενημερώσετε την εφαρμογή.

Σε πολλές περιπτώσεις, ένας αριθμός τηλεφώνου ή μια διεύθυνση email μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να ειδοποιηθείτε σχετικά με ύποπτες κινήσεις στο λογαριασμό σας ή για να μπλοκαριστεί κάποιος που θέλει να τον χρησιμοποιήσει χωρίς την άδειά σας.

Για παράδειγμα, εάν μια άγνωστη συσκευή χρησιμοποιείται για να συνδεθεί στο Account σας, ενδέχεται να σας ζητηθεί να επαληθεύσετε ότι η σύνδεση είναι εξουσιοδοτημένη εισάγοντας έναν κωδικό που αποστέλλεται στον αριθμό τηλεφώνου ανάκτησης.

5. Ορίστε επαλήθευση σε δύο βήματα

Κάντε ένα ακόμη βήμα για τη διασφάλιση των λογαριασμών σας, ορίζοντας επαλήθευση σε δύο βήματα, η οποία απαιτεί να χρησιμοποιήσετε ένα δεύτερο βήμα εκτός από το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής σας για να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας.

Παραδείγματα δευτέρων βημάτων επαλήθευσης περιλαμβάνουν: έναν εξαψήφιο κωδικό που δημιουργείται από μια εφαρμογή, μια ερώτηση που λαμβάνετε σε μια αξιόπιστη συσκευή ή τη χρήση ενός κλειδιού φυσικής ασφάλειας (η ισχυρότερη μορφή ενός δεύτερου βήματος).

Η δημιουργία επαλήθευσης σε δύο βήματα θα μειώσει σημαντικά την πιθανότητα κάποιος να αποκτήσει μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στο λογαριασμό σας. Αφού ρυθμίσετε την επαλήθευση σε δύο βήματα για έναν λογαριασμό, θυμηθείτε να είστε έτοιμοι για το δεύτερο βήμα επαλήθευσης κάθε φορά που συνδέεστε. Για να ρυθμίσετε την επαλήθευση σε 2 βήματα στο Google Αccount σας, επισκεφτείτε τη διεύθυνση security.google.com και κάντε κλικ στο κουμπί “Επαλήθευση σε δύο βήματα”.

About CyberG

Check Also

Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας των δεδομένων σας – Back up

Σκεφτείτε πόσο βασίζεστε στα κρίσιμα για την επιχείρησή σας δεδομένα, όπως τα στοιχεία των πελατών, …